silnik rama ogumienie skrzynia. biegów uk. wydechowy nadwozie zawieszenie

Nadwozie-w tym tkwi całe piękno mojego motocykla. Podczas budowy każdą wprowadzaną zmiane robiłem najpierw na komputerze, sprawdzając jak będzie to wyglądać. Zacznę od kierownicy-oczywiście zamontowałem oryginalną kierownicę od "Lelka",zakładając jednocześnie na poprzeczkę ochraniacz. Następnie zbiornik-niczym nie różni się od orginalnego, delikatnie matowy kolor sprawia wrażenia jakby bak był plaskikowy. Przedni błotnik zamontowałem od Suzuki RM, jest on plastikowy i fajnie się wygina wrazie upadku ;). Tylni błotnik-składa się z dwóch kawałków- końcowy to orginalny błotnik od WFM, a wewnętrzny to pozostałości oryginalnego, tylko troszkę rozpłaszczonego.Siedzenie-gąbka została odpowiednio umodelowana,odpowiednio do stelaża tak aby zachodziła na błotnik.Boczne pokrywy-w orginalnej WSK-ce były plastikowe,więc zmieniłem tylko ich kolor.Zawieszenie-(patrz dział zawieszenie). Tablice z numerkami-przednia zrobiona jest z kawałka płyty plastikowej, a tylne z dużej beczki po paliwie. Podnóżki kierowcy zrobione są na wzór oryginalnych crossowych. Manetki i klamki- seryjne, tylko guma na kierownicy i manetce gazu jest od crossa...